5 legjobb combfogyasztó mozdulat. Kritikus testrész: tuti tippek a belső comb ledolgozásához


Írta Fischer Anna 0 A combunk és a fenekünk az a testrészt, amelyikre annyira könnyen mennek fel a zsírpárnák, de rettenetesen nehéz ledolgozni őket. Lássunk néhány egyszerű, otthon is végezhető gyakorlatot, amivel hatásosan formálhatjuk a kényes testrészeket! Guggolás Álljunk kis terpeszbe, a lábfejek olyan távolságra legyenek egymástól, mint a vállaink.

Már majdnem elérted a tökéletes bikinialakot, csak a fránya belső combok lötyögnek még egy kicsit? Ne ess kétségbe, ez rengeteg nőnek okoz problémát! A belső comb abszolút dobogós a problémás testrészek versenyében. Egyrészt az itt található izmokat nem könnyű edzeni az általános comberősítő gyakorlatok nem hatásosakmásrészt kötőszövetünk is gyengébb a combunk belső oldalán.

  1. Zsírégetők székrekedést okoznak
  2. Aki feszes, lapos hasat szeretne, egyszerre több dolgot is észben kell tartania.
  3. Hónap, hogy elveszítse a hasi zsírt
  4. Az alábbi gyakorlatok kezdésnek is nagyon jók, de haladó fitneszkedőknek szintén remek frissítésekkel szolgálhatnak.
  5. Ha felszökött rád néhány kiló, és az őszi ruhatáradba te is szeretnél egy-két csinosabb darabot, faragj le a derekadból.

A megfelelő gyakorlatokkal és némi kitartással azonban látványos eredményeket érhetsz el. Mi ezeket ajánljuk: 1. Pillangózás Nem, most nem az úszásra gondolunk, hanem amikor a lábaiddal a pillangó szárnyait utánzod.

További cikkeink a témában

Ehhez feküdj a hátadra, lábaidat emeld fel a levegőbe úgy, hogy az alsó lábszárad derékszöget zárjon be a comboddal. Lábfejeidet szorítsd össze, és így végezz térdnyitásokat. Ebből a gyakorlatból végezz háromszor et. Lábemelés előre A klasszikus oldalfekvéses lábemelés egy variációja ez, amely kifejezetten a belső comb izmait erősíti.

Feküdj tehát oldalt alkartámaszba, és a felül lévő lábadat hajlítsd be. Most az elülső lábadat fogod megdolgoztatni: nyújtsd ki előre lehetőleg derékszöget zárjon be a törzseddela lábfejedet legyen vízszintes a talajjal és feszítsd vissza, majd jöhetnek a lábemelések.

Ha a combok összeérnek, az nemcsak esztétikai okokból lehet zavaró, de a dörzsölődés kellemetlenséget, fájdalmat is okoz, így sokan kimondottan erről a területről szeretnének fogyni. Ehhez érdemes a combot, illetve azon belül is a belső részt megcélzó gyakorlatokat végezni, melyeknek köszönhetően fejlődik az izomtömeg, ami a fölötte lévő rétegeket is feszesebben tartja. A következő gyakorlatok szuper kiegészítői egy diétás étrendnek, mely abban segít, hogy zsírréteg csökkenjen, míg az edzés megőrzi, növeli az izmokat. Gyakorlatok belső combra Noha a sima kitörések és a guggolás is nagyon jó combot edző gyakorlatok, amiket érdemes csinálni, a belső comb edzésére ezek a részben jógán, pilatesen és más sportokon alapuló gyakorlatok általában hatékonyabbak. Végezd őket rövid tornaként, kis bemelegítés után, vagy tedd őket egy hosszabb edzés hatékony, belső combra specializált részévé rendszeresen.

Figyelj arra, hogy a lábad sose érintse a földet, épp felette álljon meg, és onnan emeld vissza. Igyekezz 3 sorozatot végezni ismétléssel. Comberősítés Pilates-módra Maradj oldalfekvésben, de ezúttal a felül lévő lábad behajlítva helyezd előre úgy, hogy talpad a földön legyen.

5 legjobb combfogyasztó mozdulat hogyan lehet gyorsan lefogyni a haditengerészet számára

Az alul lévő lábad maradjon a törzsed vonalában egyenesen kinyújtva, és emeld fel addig, amíg tudod, majd engedd vissza. Figyelj arra, hogy a többi testrészed ne mozduljon el, a feneked se billenjen előre vagy hátra, különben nem a belső combodat dolgoztatod.

beres alexandra legjobb formad extra farizom - YouTube

Végezz mindkét oldalra emelést, majd ismételd meg kétszer! Szorítsd a labdát!

5 legjobb combfogyasztó mozdulat súlycsökkentő beaconfield

Gondoltad volna, hogy egy szimpla pöttyös labdával vagy fitballal a lábaidat is gyönyörűvé formálhatod? A gyakorlat nagyon egyszerű, mintha csak kidobóst kéne játszani, de azért jobban elfáradsz, majd meglátod.

  • Derék, comb- és popsi karcsúsítás egyetlen gyakorlattal | Workout guide, Fitness body, Exercise
  • Kritikus testrész: tuti tippek a belső comb ledolgozásához | Well&fit
  • Zsírgyilkos otthoni comb- és popsiformáló gyakorlatok - stilusteremto.hu
  • Fogyás mcclintock és déli

Feküdj hanyatt, a lábadat emeld fel 5 legjobb combfogyasztó mozdulat levegőbe derékszögben behajlítva. A labdát tartsd a térdeid között, és szorítsd össze amennyire csak tudod 1 percig, majd lazíts egy kicsit.

Ismételd tízszer!

5 legjobb combfogyasztó mozdulat test karcsú gyógynövény asli atau palsu

Másik variációja a gyakorlatnak, amikor csak rövid szorításokat végzel, de abból jó sokat, legalább ötvenet. Ez a szuper gyakorlat mellesleg a hasizmokat is remekül edzi.

Ülés a láb mellé

Lábemelés haladóknak Ha igazán jó formában vagy, akkor próbáld ki a következő gyakorlatot. Oldalfekvés helyett ezúttal tartanod kell 5 legjobb combfogyasztó mozdulat támaszkodj a jobb tenyeredre, a bal lábadat hajlítsd be, a talpad pedig legyen a földön.

  • 10 kemény, de hatékony mozdulat, ami a belső combról lefaragja a zsírt - Fogyókúra | Femina
  • Karcsú combok pár hét alatt - Blikk Rúzs
  • Vastag a derekad? 3 villámgyors karcsúsító tipp | Well&fit
  • Dr fiatal fogyókúrás vállalkozás al

Másik kezeddel a stabilitás érdekében kapaszkodhatsz a kitámasztott lábadba, a törzsed pedig lehetőleg legyen egyvonalban. A jobb lábadat nyújtsd előre a levegőben, a lábfejedet feszítsd vissza, és így emelgesd.

5 legjobb combfogyasztó mozdulat acquisto eco slim

Fontos, hogy amikor visszaengeded a lábad, sose zuhanjon, legyen az is izommunka. Igyekezz háromszor 30 ismétlést végezni, majd cserélj lábat. Fotó: Profimedia — Red Dot Végezd el az alábbi 5 perces gyakorlatsort is!

Mindössze egy székre lesz szükséged. Kapcsolódó cikkek.