A zsírégetés gyorsabb útja, Futás vagy gyors gyaloglás


Szabó Eszter Csirketippek profiktól — ezeket tanuld meg, ha tökéletes sülteket szeretnél!

Zsírégetés

Ha valaki fogyni szeretne, az első dolog, ami általában eszébe jut, a futás. Elvileg futás közben zsírt égetünk — és minél tovább futunk, annál több zsírtól szabadulunk meg.

a zsírégetés gyorsabb útja fogyás és wellness clemmons nc

Vagy mégsem? Utánajártunk, melyik a legjobb zsírégető edzés!

a zsírégetés gyorsabb útja hogyan lehet fogyni 30 év felett

A fogyás és zsírégetés kapcsán általában a kardióedzésre, azon belül is elsősorban a futásra asszociálunk. A legtöbben tisztában vagyunk vele, hogy a futás segít a fogyásban, ám a gyakorlatban a képlet ennél egy kicsit bonyolultabb.

Ádám Norbert személyi edző  segítségével eloszlatjuk a kardiózás és a zsírégetés összefüggésével kapcsolatos tévhiteket.

  • Célkeresztben: diéta kontra testmozgás!
  • Tréningezzünk hatásosabban a túlsúly ellen!
  • Ha a zsírégetés a cél, ez a két edzésmódszer a legjobb! Főleg együtt! - Dívány
  • Hogyan lehet zsírokat fogyni a hasa alatt
  • Fogyókúra: Intervall edzés - a gyors és hatékony zsírégető A koptató zsírégető

Tehát nagyon leegyszerűsítve a zsírraktárak biztosítják az energiát. Miért nem ideális a hosszan tartó kardióedzés a zsírégetéshez?

a zsírégetés gyorsabb útja életmódváltás, hogy tartósan fogyjon

A zsírégetés gyorsabb útja megjegyezni, hogy ha sokáig végzünk egy kardiómozgást, az nem feltétlenül jelent szuperhatékony zsírbontást. Hogy miért?

Gyors Zsírégető Ital Bárhol Bármikor - Étvágycsökkentő

Összefoglalva: ha sokáig kardiózunk, és a teljesítményünk százalékán végezzük a mozgást, akkor bizony csak egy darabig égetünk zsírt, utána szervezetünk izmot kezd el lebontani.

Ilyen például a taposás vagy az emelkedő módban sétálás a futópadon. A probléma a következő: a tartós, közepes intenzitású kardióedzés emeli a kortizolszintet, ez pedig nemcsak izomvesztéshez vezet, de rontja az inzulinérzékenységet, és ezáltal az elhízást is elősegíti.

Nézz meg egy maratonfutót és egy sprintert — melyikük fizikuma tetszik jobban?

a zsírégetés gyorsabb útja gabriel jézus iglesias fogyás

Melyik a legjobb edzés zsírégetéshez? Fotó: Shutterstock A kulcs: izomtömeg-növelés és intervallumedzés Oké, a kardió tehát nem elég, ha minél több zsírtól akarunk megszabadulni, de akkor mit csináljunk? Fontos tudni, hogy minél több az izom, annál több kalóriát égethetünk el.

Home Futás vagy gyors gyaloglás A gyaloglás vagy walking átmozgatja az egész testet, növeli az állóképességet, csökkenti a csontritkulás kialakulásának rizikóját, javítja a testtartást, élénkíti az anyagcserét, felpezsdíti a vérkeringést - csak néhány a jótékony hatásai közül.

Nyugalmi állapotban az elégetett kalóriák jelentős része a zsírbontásból származik, és minél több mitokondriummal rendelkezünk az energia előállításában és annak elraktározásában szerepet játszó sejtszervecskeannál több zsírt tudunk elégetni.

Tehát a cél, hogy növeljük az izomtömegünket és a mitokondriumok számát. Az izomtömeg növelése a megfelelően megtervezett súlyzós edzéssel érhető el.

a zsírégetés gyorsabb útja a celiakia mindig súlycsökkenést okoz-e

Nem mellesleg, ha azonos ideig végzünk súlyzós edzést és kardiót, akkor a súlyzós edzéssel több kalóriát és zsírt tudunk elégetni. A mitokondriumok számának növelése pedig a legkönnyebben magas intenzitású intervallumedzés segítségével érhető el. Az intervallumedzéssel és a magas intenzitású edzéssel pedig több zsírtól tudunk megszabadulni, mint a hagyományos kardióval.

a zsírégetés gyorsabb útja mi égeti gyorsan a hasi zsírt

A lényeg tehát a következő: ha fogyni szeretnélakkor felejtsd el az állandó intenzitású kardióedzéseket.