Egyél többet a zsírvesztéshez


Hogyan gyorsítsd fel az anyagcserédet — avagy egyél többet és égess több zsírt!

Sokakban merül fel amikor fogyni azaz zsírt veszíteni szeretnének és ezért egyél többet a zsírvesztéshez a kalória bevitelt, hogy valami gond lehet az anyagcseréjükkel, mivel alig esznek, és valahogy mégsem tudnak fogyni.

A sebtében elfogyasztott süti, csoki, keksz, túró rudi, cukros üdítő, a tv előtt megevett rágcsálnivalók valahogy kiesnek az emlékezetből, és csak annyi marad meg, hogy reggelire alig volt valami és vacsorára is csak egy kis zöldség Van viszont egy másik eset is, amikor valóban az lehet az ok, hogy az anyagcseréd le van lassulva, amit a koplalással csak tovább rontasz.

Kalóriaszükséglet: tényleg csak ez számít?

Ha a szervezet éhezik, akkor - felkészülve az ínséges időszakra - inkább tartalékolni fog, nem pedig feleslegesen égetni az értékes energiát. A koplalás során ráadásul először az izomtömeg csökken majd, mivel az izmok táplálása, fenntartása eleve több energiát igényel ebből következik az is, hogy ha izmosabb vagy, akkor eleve többet ehetsz anélkül, hogy híznál.

Post comments: 2 hozzászólás Emlékszem, régen mennyire elszomorodtam és ideges lettem, ha túlléptem a kitűzött kalóriakeretemet. Ilyenkor aztán volt a letargia és önostorozás.

Mi tehát a megoldás arra, hogy felgyorsítsd az anyagcserédet, zsírt veszíts és még több izmot is szedj fel, ami önmagában is felemészti majd a bevitt kalóriák egy részét? Hogyan serkentheted az anyagcserédet úgy, hogy többet eszel, miközben mégis csökken a kalóriaegyensúlyod? A válasz egyszerű: egyél többet és mozogj többet!

egyél többet a zsírvesztéshez

Egyszerűen hangzik, nem igaz? Nézzük csak meg egy kicsit alaposabban. Az edzés serkenti az anyagcserét.

egyél többet a zsírvesztéshez

Az evés szintén serkenti az anyagcserét. A titok abban rejlik, hogy ezt a kettőt úgy hozd egyensúlyba, hogy a több táplálék mellett is kalóriadeficit jelentkezzen.

Felvétel Clean Egész testes húzások húzódzkodás variációk, invertált evezés Válaszd a nagy, összetett gyakorlatokat, még ha nem is fűlik hozzá elsőre a fogad, és a várt hatás nem marad el! Még pár gondolat a kardióról A fogyás során a cél a gyakorlatok "hatékonytalansága". Ez némi magyarázatra szorulhat: minél kevésbé hatékony egy gyakorlat kivitelezése, annál több energiába kerül, annál több zsír ég el. Ez így már logikusan hangzik, igaz? A kardióhoz nagyon hamar hozzászokik és adaptálódik a szervezet, ezért egyre több és több kell ene belőle ugyanakkora hatás kiváltásához.

Azoknak, akik minimális fizikai aktivitást végeznek napi szinten pl. Ugyanígy járnak azok is, akik állandóan diétáznak.

A hatékony zsírégetés alapjai

Ezzel szemben mind az edzés, mind pedig az evés felturbózza az anyagcserédet. Persze ez nem azt jelenti, hogy pusztán azzal, hogy többet eszel, máris megszabadulhatsz a makacs zsírpárnáktól. Viszont ha kombinálod a több evést a több edzéssel, akkor egyszerre tudod kihasználni a két folyamat anyagcsere serkentő hatását, miközben kalória deficitet érhetsz el nyilvánvalóan az sem mindegy, hogy mit eszel, mert kalória és kalória között is van különbség, de itt most nem erről lesz szó.

Nézzünk egy példát: Vegyük, hogy az alapanyagcseréd révén naponta kalóriát égetsz el.

Zsírégetés, leegyszerűsítve

Ismerve ezt, elhatározod, hogy koplalni kezdesz, és csak kalóriát fogyasztasz naponta, azaz kalória deficitbe kerülsz. Így elvileg fogyni fogsz, hisz kevesebb kalóriát viszel be, mint amennyit elégetsz.

egyél többet a zsírvesztéshez

A gond csak az, hogy ezzel sajnos ártasz az anyagcserédnek is. Ha pusztán koplalsz, akkor minden egyes éhezéssel töltött nappal lassítod az anyagcserédet, ezért azon túl, hogy koplalni nem kellemes, ez végül a súlyvesztésed sem segíti majd. Nézzük most egy másik esetet: szintén kalóriát égetsz naponta, de ahelyett hogy koplalásba kezdenél, napi kalóriával többet fogyás harrisburg minden nap, miközben a napi edzések révén kalóriával többet égetsz el.

egyél többet a zsírvesztéshez

Az eredmény ugyanúgy kalória deficit, de mindezt úgy, hogy az anyagcserédet az evéssel és edzéssel is jelentősen serkentetted. Az eredmény pedig egy izmosabb, kevésbé zsíros test lesz, a felgyorsult egyél többet a zsírvesztéshez és a nagyobb izomtömegnek köszönhetően pedig eleve többet ehetsz majd.

A mozgás miatt ráadásul a közérzeted is javul, a tested pedig sokkal formásabb lesz és mivel a kalóriadeficitet nem koplalással éred el, nem fog minden gondolatod az evés körül járni.

egyél többet a zsírvesztéshez

Nem véletlen, hogy a fizikai munkásoknak, sportolóknak kevésbé kell odafigyelniük a táplálkozásra, és mégis nehezebben híznak el. Márpedig enni mindenki szeret, koplalni meg senki sem, így a megoldás egyszerű: ha többet mozogsz, akkor többet is ehetsz.

Melyiket választod?

Persze azért nem teljesen mindegy, hogy miből is eszel többet, mert ha egész nap édességet falsz, akkor nehéz lesz összehozni a kalóriadeficitet és izmot sem fogsz cukorból építeni.

Épp ezért különösen fontos, hogy a több mozgás mellett több fehérjét is vigyél be, hisz a fehérjék az izmok építőkövei, segítségükkel növelni tudod izomtömeged, így eleve több kalóriát égetsz el fenntartásukhoz és persze sokkal jobban is nézel majd ki.

Hogyan gyorsítsd fel az anyagcserédet – avagy egyél többet és égess több zsírt!

Ráadásul - mint korábban láthattad - a fehérjék megemésztése eleve több energiát igényel, mint a szénhidrátok, vagy zsírok emésztése, így a fogyasztásuk révén is nyersz némi extra, elfogyasztható kalóriát. Ha pedig a többlet fehérjebevitelhez kiegészítőt is használsz, törekedj rá, hogy természetes, adalék és édesítőmentes fajtát, azaz Naturize-t válassz!

Kezdd el még ma és az eredmények nem maradnak el!

  • De miért reagál a szervezeted másként, ha elvileg mindkét esetben több kalóriát égetsz el, mint amit bevittél?
  • Хилвар, как стало ему известно, был убежден в возможности такого хода дела, хотя его терминология была слишком специальной и непонятной для Элвина.
  • Fogyás A-Zig és a sikert akadályozó 7 fő hiba - Vital Living
  • Увы, рассматривая одну из колонн за статуей, она пропустила возникновение Хедрона; который появился с другой стороны.