Fogyás soba tészta. Így készül az áltészta! Minél többet eszed, annál többet fogysz - Fogyókúra | Femina


Zöldségekből nagyon széleskörű választék tárul elénk, rengeteg salátát és zöldségkeveréket készíthetünk és nem kell azon aggódnunk, hogy éhesek leszünk utána egyől.

fogyás soba tészta

Sokaknak a saláta szó hallatán csak pár zöld levél jut eszükbe üresen, és már látják is maguk előtt ahogy szomorúan eszik a leveleket és máris éhesek.

Szerencsére saláta és saláta között nagy különbség van.

fogyás soba tészta

Az ábrán felfelé a szénhidrátokban gazdagabb, míg lefelé a kevesebb szénhidrát tartalmú zöldségeket láthatjuk. Vitamin és ásványi anyag valamint magas rost tartalmuk miatt jótékonyan hatnak az anyagcserére.

fogyás soba tészta

Habár ezek a termékek egészségesebbek, mint a hagyományos állati eredetű változatok, a diétánknak és a vonalainknak nem tesznek jót, ha sokat fogyasztunk belőlük. Mértékkel ehetünk növényi sajtot, növényi krémeket, magvakat, mogyoró vajat, avokádót, nagyon magas kakaó tartalmú és cukormentes étcsokoládét. Azt már tudjuk, hogy zsíros ételeket ne fogyasszunk, ha fogyókúrázunk, de ugyanakkor ne essünk át a ló túlsó oldalára se.

fogyás soba tészta

A nulla zsírfogyasztás árt fogyás soba tészta szervezetünknek, bőrünknek, hajunknak és erőnlétünknek. A zsírban oldódó vitaminok számára is szükséges, hogy fogyasszunk valamennyi zsírt.

Azonban ez nem helyes hozzáállás, ugyanis sokan vannak, akik nem bírják a teljes szénhidrát megvonást, mert ez egy fontos tápanyag, ez a fő energiaforrásunk, beteg embereknél halálos is lehet a kiiktatása.

Válasszunk hidegen sajtolt növényi olajokat, mint a lenmagolaj, kendermagolaj, dióolaj. Ezek a zsírsavak nélkülözhetetlenek a szervezet egészséges működéséhez.

fogyás soba tészta

Mivel a hidegen sajtolás során nincs magas hőmérséklet, ezért élettani hatás szempontjából ezek az olajok sokkal értékesebbek, mint a hőkezelt társaik. Az esszenciális zsírsavakat a szervezetünk nem tudja önállóan előállítani, ezért ennek beviteléről nekünk kell gondoskodni az étrendünk során.

Ilyen pl. Tudj meg többet az olajokról: Gyümölcsök Gyümölcsöket is mértékkel fogyasszunk, és inkább kora délutánig fogyasszuk, este már ne.

fogyás soba tészta

Lehetőleg az étkezéseket ne fejezzük be gyümölcsökkel, vagyis ne együnk a főételekkel együtt gyümölcsöket, mert azok hamarabb indulnak erjedésnek a gyomrunkban.