Fogyás tejsavó vélemények


GARANTÁLT FOGYÁS - A LEGMEGBÍZHATÓBB módszer !

Tejsavó fehérje rendelése Fogyókúra és a tejsavófehérje A fehérjediéta követése egy módja a súlyvesztésnek, ezt rendszeres testmozgás mellett kiegészíthetjük tejsavó fehérje alkalmazásával.

Itt nagyon lényeges kiemelni az edzés fontosságát, mert ha nem mozgunk, akkor fokozott fehérjebevitel mellett hízhatunk.

fogyás tejsavó vélemények

A fehérjét szervezetünk maximum izmok formájában raktározza el, a vérben keringő fehérjék pedig állandó mozgásban vannak, hogy bárhol gyorsan ki tudják fejteni hatásukat. Ebből máris megérthetjük, miért nélkülözhetetlen a fehérjék folyamatos pótlása, főleg fogyókúra alatt.

fogyás tejsavó vélemények

Muszáj azonban megemlíteni, hogy a fehérjediétát nem javasolt 5 hétnél tovább tartani, mivel ha hosszú távon fogyasztunk arányaiban sok fehérjét, akkor emésztésünk látja a baját. Az állati eredetű fehérjék emésztése során keletkező toxinok felboríthatják a bélflóra egyensúlyát, és szabad teret adnak a kártékony baktériumok elszaporodását.

fogyás tejsavó vélemények

Ha viszont fegyelmezetten, odafigyeléssel végezzük a fehérjediétát, kifejezetten hasznos lehet, mutatjuk, mivel kell óvatosnak lenni. A fehérjediéta lényege, hogy előnyben részesítjük a fehérjéket a szénhidráttal és a zsírral szemben, ez nem azt jelenti, hogy egyáltalán nem vihetünk se szénhidrátot és zsírt, csupán annyit, hogy nagyon keveset.

A savókúra már az ókori Rómában is ismeretes volt, és előszeretettel használták salaktalanító, méregtelenítő tulajdonságai miatt. Hippokratész állítólag máj- és epebetegeknél, emésztési zavarokkal küzdőknél és bőrbetegeknél alkalmazta a kúrát. A módszer pedig azóta is népszerű, hosszabb kúrákat ma is alkalmaznak különféle klinikákon, orvosi felügyelettel.

Fogyás tejsavó vélemények célszerű kihagyni a feldolgozott húsokat, a virslit, a kolbászt, a szalámit és a párizsit. Ha clk zsírvesztés eredményei szeretnénk enni, maradjunk a színhúsú sonkánál!

fogyás tejsavó vélemények

Emellett ajánlott kerülni a vörös húsokat, helyette együnk inkább csirke- vagy pulykahúst, illetve halféléket.

Szénhidrátokból érdemes a lassan felszívódó szénhidrátokat választani, mivel ezek nem emelik hirtelen a vércukor szintet és emésztésükkel több időt töltünk, így nem leszünk olyan hamar éhesek.

Az állati eredetű zsírokat ajánlott elhagyni, helyettük használhatunk növényi olajokat, például kókuszolajat, napraforgóolajat vagy repceolajat.

fogyás tejsavó vélemények

Ezek közül a kókuszolaj terheli legkevésbé a tápcsatornátegy másik előnye pedig az, hogy a szervezet a túlnyomó részét rögtön energiává alakítja, így az csak minimális mértékben rakódik le.