Égesse a belső zsírt. Hogyan veszíts nyolcszor több hasi zsírt?


Bár a bőr alatti zsírpárnák sokak számára okoznak bosszúságot, a belső szervek köré rakódó viszcerális zsírszövet az, ami igazán aggasztó.

égesse a belső zsírt

Amellett, hogy káros méreganyagokat tárol, növeli egyes betegségek kockázatát, és gyakorlatilag megfojtja a hasüregi szerveket: a májat, a szívet égesse a belső zsírt a hasnyálmirigyet. A zsigeri zsírszövet megnövekedését összefüggésbe hozták már a gyulladásos bélbetegségekkel, a keringési zavarokkal, a diabétesszel és egyes daganatos megbetegedésekkel is, ezért valóban nem szabad félvállról venni.

Szerencsére már a kutatások is bizonyítják, hogy egyes mozgásformák megszabadítanak ettől a zsírtól. Az aerobik a leghatékonyabb Bár számos érv szól az izomtömeget növelő rezisztenciaedzések mellett, a viszcerális zsír égetésére az aerobik bizonyítottan alkalmasabb. Az észak-karolinai Duke Egyetem kutatói CT-vel vizsgálták meg a zsírtömeg csökkenését, és meglepő eredményre jutottak, amelyet az American Journal of Physiology Endocrinology and Metabolism című tudományos lapban publikáltak.

égesse a belső zsírt

A kutatásban túlsúlyos, 18 és 70 év közötti, mozgáshiányos ember vett részt, őket három csoportra osztották: az egyik társaság nyolc hónapon keresztül aerobikgyakorlatot végzett, a második csoport tagjai csak rezisztenciaedzésekre jártak, míg a harmadik csoport a kettőt vegyesen gyakorolta. Azok az emberek, akik a vizsgálat nyolc hónapja alatt rendszeresen aerobikgyakorlatokat végeztek, átlagosan szor annyi zsírt veszítettek, mint a főként súlyemelésen alapuló rezisztenciaedzéseken részt vevők, de még a két mozgásforma kombinációjánál is másfélszer hatékonyabbnak bizonyult az aerob mozgás.

  • Króm-pikolinát fogyás mellékhatásai
  • Legjobb biztonságos zsírégető kiegészítők
  • Koronavírus: alig pár hét után újrafertőzhet A közvetlenül a bőrréteg alatt található zsír ugyanis nem annyira veszélyes, mint a hasi zsír, tudományos nevén a zsigeri zsír és a májzsír.
  • Hogyan égessünk még több zsírt? - 1. rész - Wellness - Élet + Mód
  • Durván égeti a zsírt, és felturbózza az energiád: 30 perc edzés stresszes időszakra - Retiküstilusteremto.hu
  • Kiss Kriszta
  • 160-120 font fogyás

A vizsgálatból kiderült, hogy az aerobik edzésforma a máj körüli zsírt égette a leghatékonyabban: azt a zsírt, ami alkoholizmus nélkül májelégtelenséghez, cirrózishoz vezethet. Az adatok arról is árulkodnak, hogy az inzulinrezisztencia megelőzésében is kulcsszerepe van, segíthet csökkenteni a szívelégtelenség rizikóját. Jógázz hasi zsír ellen Ezekkel az ászanákkal hatékonyan tehetsz a lógó, kiálló hasfal ellen, ráadásul nagyon sok izmot megmozgatnak.

Mutatjuk, hogyan végezd őket!

égesse a belső zsírt

Extraerős zsírégető jógapózok A zsigeri zsírszövet mennyiségi csökkentésére tehát az aerob mozgásokat tartják a legalkalmasabbnak, ezek rendszeres végzése az egészség megőrzésének egyik kulcsa lehet. Cris Slentz, a Duke Egyetem kutatásának vezetője azt is hozzátette, hogy a vizsgálatban részt vevők rövid távú edzésprogramja kötött és szigorú volt - így például a 20 kilométer futással egyenértékű mozgás hetente - a kevésbé intenzív edzések egyszerűen lassabban vezetnek ugyanazon várt eredményre, de nem kevésbé hasznosak a szervezet számára.

égesse a belső zsírt

Ide kattintva néhány hasznos tippet és információt kaphatsz a zsírégetésről egy személyi edzőtől. Ha jelentős túlsúllyal rendelkezel, másképp kell belekezdened az edzésekbe: ezért  mutatunk néhány dolgotamit feltétlenül figyelembe kell venned.

égesse a belső zsírt