Hány burpees égeti a hasi zsírt, További cikkeink a témában


Pinterest Amikor először csinálsz egy burpee-t, lehet, hogy vajon mi a nyüzsgés és a nyüzsgés. Noha brutális testtömegként ismert, hogy olyan gyorsan zsírt éget, mint az izom, és rendszeresen használják büntetésként az akadályok verseny akadályozásának kihagyásáért, semmit arról, hogyan érezzük magunkat egy börtönnek. Készíts egy második botot, majd egy harmadikat.

Éget zsírt vissza. Lapos has 3 lépésben | Well&fit

Folytassuk, és 30 másodperccel később azon tűnődni fog, hogy hány izom sérülhet, és egyszerre égetheti a tüdejét. Burpees nem csinál szórakozást. Akár lassan kezeljük őket, és bizonyos számú ismétlést elérünk, vagy megpróbálunk a lehető legrövidebb időn belül összeszorulni, akkor gyorsabban fogsz törni, mint bármely más edzés.

Ez a rossz hír.

10 gyakorlat a hasi zsír égetéséhez futás nélkül

A jó hír az, hogy ez az erőfeszítés megéri. És Burpees ugyanolyan mértékben növeli a pulzusszámot, mint egy buszra való futás, ami az egyik oka annak, hogy rendszeresen kedvelt a HIIT oktatók között.

És mindezen előnyök felszerelés nélkül jönnek, így bárhol és bármikor futtathatja a burpee-t.

hány burpees égeti a hasi zsírt

Olvassa el tovább, hogy megtudja, hogyan lehet a leghatékonyabban integrálni ezt a hatékony edzést az edzésekbe. Burpees előnyei [] Fontos, hogy megbecsüljük a Burpee erényeit, mielőtt elmondaná nekik, hogyan kell csinálni, mert ha egyszer eldobta a készletet, valami meggyőzőnek kell lennie ahhoz, hogy utat szerezzen. Így működik.

A Burpee egy igazi teljes test, amely a legtöbb nagy izomcsoportot képezi, miközben javítja a szív- és érrendszeri alkalmasságot, és ellenőrzi az egyensúlyt és a koordinációt.

Ha az életed hátralévő részében csak egy feladatot tudnál csinálni, a Burpee bölcs döntés lenne a lehető legjobb formában tartani. A Burpees nemcsak számos izmot képez, hanem a funkciókat is, így észreveszed az erősségedet és a mobilitást a mindennapi életben, nemcsak az edzőteremben. Ez az, ha valaha is edzőterembe megysz, mert nem kell bábok, amelyek nulla készletet igényelnek.

Letennéd az úszógumit? Így szabadulj meg a zsírtól!

Minden amire szükség van, az az acélmeghatározás, amelyre szükségük van ahhoz, hogy átjuthassak rajtuk … és talán egy szimpatikus szomszéd, aki nem panaszkodik felfelé és lefelé ugrással, így gyakran dolgoznak a testben különböző módonAz alábbiakban számos változatot találunk, de menjünk át a standard burpee-n. Hogyan kell csinálni egy burpee A klasszikus burpee egy négypontos mozgás.

Állj egy zömökben fogyni hobbi kezeddel a lábadra a lábad előtt a padlón. Majd lépjen a lábad mögé, és tartsa a kinyújtott karjait úgy, hogy felemelt deszka helyzetben legyen. Ebben a szakaszban a kalandorok nyomást gyakorolhatnak a keverékre, ami valóban növeli a nehézségi szintet.

A tervben maradjon a felemelt deszkában, és a lábaddal ugorjon vissza a kezedbe.

Ezután fejezze be a manővert, ha a levegőbe ugrik a karjaival közvetlenül fölötted. Akkor tedd meg újra. Ezután használja ezeket a tippeket, hány burpees égeti a hasi zsírt szeretné használni az alábbi, körültekintően hatékony Burpee edzést.

  • 6 ok, amiért zsír helyett izomból fogysz | Well&fit
  • Mi segít a hasi zsír gyors elvesztésében
  • Súlycsökkentő központ mauritius
  • Szifilisz fogyni

Mobilizálás: "A botkormány nyújthatja a bokáját, térdét és csuklóját" — mondja Baldwin. Először két részre osztja fel a vonatot: egy zömökhúzást és egy mély zömökugrást Győződjön meg róla, hogy ismeri a gyakorlat minden fázisát mielőtt összekeverednéd a kettőt. A karjaid szerepet játszhatnak itt, és amikor a guggoló tolóerőről a zömökre ugrik, a karjaidat előre és a fejed fölé lengedd a maximális magasságért.

Általános hibák elkerülése Átugrani lépések Hogyan kell a gumiabroncsot A gumiabroncs megkezdésekor gyakori impulzus, hogy bizonyos lépéseket hagyjon a burpee könnyebbé tétele érdekében. Ne legyőzze, mindannyian ott voltunk, de ne feledjük, mit tanítottak a tanáraid — te csak csalásod magad, ha mindig a megfelelő intenzitással tölted fel a burpee-t, kihasználhatod a szív-egészséges és izomépítő előnyöket hány burpees égeti a hasi zsírt, Amikor elkezd hullámozni, röviden pihenjen.

Szerződés a magra A burpee deszka-fázisa döntő fontosságú annak biztosításához, hogy a hasi izmok megfelelően stimulálódjanak. Győződjön meg róla, hogy vállai párhuzamosak a csuklóddal, hogy a magodat összehúzta és beágyazza, és hogy a hátad a síkjaiddal egyenes és semleges. Sokan tévednek a hátuk elrendezésében, és elutasítják a Burpee pozitív hatását a hasi izmokra, és ezzel egyidejűleg kockáztatják a sérüléseket. Ismétlések napokra Mint szinte minden más gyakorlathoz hasonlóan, több ismétlést hajtanak végre, amelynek érdekében nem felel meg közvetlenül a sikeres képzésnek.

A megfelelő technikára összpontosít, amint azt a fentiekben leírtuk, és ez segít Önnek az egyenletesebb előrehaladásban.

Négy Burpee edzés Burpees beépíthető az áramkör képzésébe, hogy felmelegedjen vagy megismételje az egyéb gyakorlatokat Burpee Challenge A Burpee Challenge nagyszerű módja Az utóbbi felé fordulni: Csak ra van szüksége, amilyen gyorsan csak lehet.

  1. Ha zsír rakódik le a hasadon, a komoly betegségek miatt jobban aggódhatsz, mint a kinézeted miatt, mivel ezeknek az úszógumiknak hosszútávon nagy hatása van az egészségedre.
  2. Utólagosan fogyó chicago
  3. De egy jól betartott étrend mellett bizonyos edzéstechnikákkal még többet tudsz kihozni magadból!

Az első nél nem lehet több, mint egy perc, de a többi sokkal hosszabb időt vesz igénybe. Bármely tíz perc alatt a teljes at meglehetősen meglepő. A Burpee létra A Burpee létra egy másik módja annak, hogy ezt a királyt kiképezzék. Kezdj el tíz burpees-rel, pihenj gyorsan, majd tedd kilenc, nyolc, és így tovább.

hány burpees égeti a hasi zsírt

Ha bátornak érezte magát, akkor minden burkolaton hajtsa végre a burpees-t, pushups-t és ülést. Furcsa érzés, hogy az ülést a szívélyes szünetnek tekinti. Max out Ez a dinamikus edzés növeli a tejsav iránti toleranciát, ami elkerülhetetlenül elárasztja a lábakat, és segít növelni az anaerob teljesítményt a fitnesz növelésére nagy mennyiségű zsírégető előnyben.

Először határozza meg a maximális beállítást úgy, hogy annyi burpe-ot csinál, amennyit csak lehet, mielőtt megállítaná. Csökkentse ezt a számot, és végezzen három készletet 30 másodperces szünetel. Ha például maximum 20, akkor pihenjen 30 másodpercig, majd tegye meg a ös munkamenetet, további 30 másodpercet, majd próbálja még két alkalommal. Lélegezz most, kemény. Akkor próbálja ki a 30 napos Burpee Challenge-t. Ennek a képzési tervnek az a szépsége, hogy skálázható — ez az első napi teszt által beállított fitneszszint alapján történik.

A legjobb Hány burpees égeti a hasi zsírt variációk Válassza ki a fenti edzésre vonatkozó büntetés-büntetését az alábbi öt dicsőséges opcióból, rosszindulatú rendezés szerint Burpee Gonosz értékelés: súlyos szülő [] Tegye le a kezét, és tegye a kezét a lábadra a padlóra.

6 ok, amiért zsír helyett izomból fogysz

Lépj hátra a lábaddal, hogy nyomtatási pozícióban és a kezed között legyen. Ugorj fel és tapadd át a kezed. Bastard Burpee Rossz besorolás: Veszélyes személyi edző Húzza le a kezét, és tegye a kezét a földre. Lépj hátra a lábaddal, hogy magas nyomású helyzetben legyél, nyomd le a mellkasról a padlóra, majd ugorj vissza a kezed között. Ugorj fel és tapadd a kezed.

hány burpees égeti a hasi zsírt

Tuck ugrás burpee Rossz besorolás: Morning Man Álljon szét. Engedd magad alá, és tartsd a kezét a lábadon. Ugrás a kutassa a fogyás kiegészítőket úgy, hogy a felső nyomtatási pozícióban legyen, majd vigye vissza őket a kezei közé.

hány burpees égeti a hasi zsírt

Ugrás fel és térdre emelje a mellkasát. Ha hozzáadsz egy ugrást, több erőt kell generálnod, mint egy standard burpee. Burpee Hosszú ugrás Rossz besorolás: Iskolai harang Állj és feküdj a földre a lábadon kívül. Ugrás előre, amennyire csak lehet, és swinghez hajtsa a kezét. Folytassa és haladjon tovább a következő ismétléshez. Egyfegyveres Burpee Szegény felülvizsgálat: Soros pulóver Állj a lábaddal a vállszélességtől, tedd az egyik kezedet oda-vissza. Tartsa a lábát szélesebb, mint a váll szélessége, hogy megőrizze az egyensúlyt.

Ezután ugorj fel a lábaddal vállszélességgel és ugorj fel. Váltás kezek között ismétlések vagy bizonyos idő után. Annak érdekében, hogy még nehezebbé tegyük ezt a már meglehetősen nehéz dolgot, próbáld meg egy földrajzi préselésre a földön — vagy ha ez egy kicsit ésszerűtlen, add hozzá, hogy egy másik kéz a keverékhez egy gyémánt kitöltéséhez és aztán vegye le, mielőtt ugrik előre a lábaddal. Box jump burpee Szegény felülvizsgálat: nem tartja kétségbe a felvonót valaki számára Próbáld meg Kezdetben kapsz egy dobozt, amelyen kényelmesen ugrik, és kényelmesen ugrani és álljon mögötte elegendő hely a mögött, hogy a nyomtatási pozíciót el lehessen fogadni.

Engedje le a kezét, és tegye a kezét a padlón a padlóra.

zsírégetés

Lépj hátra a lábaddal, hogy felső nyomás alatt legyél, majd ugorj vissza a kezedbe. Ugrás a dobozra, amikor felkel és szabályozott módon landol, a lábad kissé szélesebbek, mint a váll szélessége. Állj a mozgás befejezéséhez, majd lépj ki a dobozból. Bemutatja a burpee-t Rossz besorolás: Ne adjon fel egy helyet egy komolyan terhes nőnek A másik listán szereplő más bajokkal ellentétben álljon egy lábon, és győződjön meg róla, hogy mások ugyanazok maradnak.

Hajtsa le és helyezze kissé szélesebbre a kezét, mint a váll szélessége a padlón. Ezután ugráld le a lábadat, hogy az egylábú deszka helyzetben legyen. Ugrás a lábát újra és álljon fel. Akkor ugorj fel és emeld fel a kezed a fejed fölé.

hány burpees égeti a hasi zsírt

Slam ball burpee Rossz besorolás: Fúró őrmester Állj egy slam labdával. Emelje fel a feje fölé, és nyomja meg a lehető legszorosabban a padlóhoz. Miután a slam labda leszállt, tegye le a kezét a padlóra a lábadon kívül. Ugrás fel és megragad a slam labdát egy másik visszajátszáshoz. Séta a lehető leggyorsabban, anélkül, hogy veszélyeztetné az alakot.

Dobd a kezed a padlóra, ugorj a lábadra, és tartsd újra. Ezután ugorj a polehez és ugorj fel. Ha az álla a kezed felett van, akkor ismétlődött. Dumbbell burpee Szegény felülvizsgálat: Kalóz a gonosz, nem Johnny Depp fajta Egy súlyzó tartása A súlyzókat a lábakon kívülre emelje a padlóra minden kézbenTartsa a súlyzókat folyamatosan nyomva, majd ugorjon vissza a lábával, hogy magasan álljon a tetején.

Ezután ugorj a kezed között és állj fel. Ne habozzon hozzáadni egy sajtót, egy újrakezdő sorozatot, egy ugrást vagy egy felső nyomást. További lefedettség Cherrelle Jefferson cherrelleJj.