Hogyan lehet böjtölni a zsírégetést. Időszakos böjt: biztonságos és hatékony módszer a fogyáshoz


  • Időszakos böjtölés — egy újabb fitnesz őrület, viszont ez legalább működik is!
  • Szöveg: Csaba Orsolya
  • Időszakos böjtölés: tényleg egészséges táplálkozási trend?

A legrosszabb cipő talpbetétek fogyáshoz, amiket férfiak mondtak szex közben - Nők mesélték el A szakaszos böjt egyike a világ legnépszerűbb fogyókúrás és életvezetési módszereinek. A lényege, hogy a napok egy bizonyos szakában böjtölni kell, és a népszerűsége abban rejlik, hogy nem kapcsolódik hozzá hosszú tiltólista, sem ajánlás azzal kapcsolatban, mit lehet enni.

Ezt teszi a testeddel egy 2 napos böjt

A böjtölés természetes dolog az emberek és az állatok számára, bár többnyire olyankor történik, amikor valami betegség miatt kímélni szeretnék az emésztőrendszerüket. Hogyan lehet böjtölni a zsírégetést azonban nem fér kétség, hogy a szervezet képes bizonyos időn át kezelni a böjtidőszakokat.

Az időszakos böjt - hogyan kezdj neki?

Végső soron az is egyfajta böjt, amikor alszunk, hiszen ilyenkor sem jut a szervezet táplálékhoz nyolc-tíz órán át. Hogy működik a szakaszos böjt?

hogyan lehet böjtölni a zsírégetést

A testben számtalan folyamat játszódik le, amikor az ember hosszabb ideig nem eszik, ahhoz, hogy a test megfelelően működjön az ételmentes időszak alatt.

Hormonális változások indulnak be, a  növekedési hormon kibocsátása például akár ötszörös is lehet, amitől könnyebbé válik az izomnövelés és a zsírvesztés.

Időszakos böjt: biztonságos és hatékony módszer a fogyáshoz

Az inzulinérzékenység is javulés drasztikusan csökken a vércukorszint. Ezzel is hozzáférhetővé válik a raktározott zsír.

hogyan lehet böjtölni a zsírégetést

Egyidejűleg nő a norepinefrin nevű zsírégető hormon kibocsátása is. Sokan azért kezdenek böjtölni, hogy fogyjanak vele, ugyanis nem meglepő módon a rövidebb étkezési idő azzal jár, hogy könnyebb visszafogni a kalóriákat.

hogyan lehet böjtölni a zsírégetést

De nemcsak ezáltal járul hozzá a szakaszos böjt a súlyvesztéshez. Egy másik kutatás pedig arra világít rá, hogy ez a diéta jelentősen kevesebb izomveszteséggel jár, mint az általános, csak kalóriamegszorításon alapuló fogyókúrák. Számtalan böjtölési módszer létezik, mindegyik evős és koplalós időszakokra osztja a napokat.

hogyan lehet böjtölni a zsírégetést

Az alábbi három talán a legnépszerűbb. A napot délben kezdi, és csak este 8-ig eszik, így egy 16 órás koplalós és egy 8 órás evős időszak váltogatja egymást. Eat-stop-eat : a lényege, hogy heti egyszer vagy legfeljebb kétszer a diétázó 24 órán át nem eszik. Ez a 24 óra azonban egyik ebédidőtől a másikig tart.

  1. Időszakos böjtölés: komplett útmutató kezdőknek | Híres Norbert
  2. Kezdd el az Időszakos Böjtölést - Gyakorlati Útmutató | dietcrafting
  3. Grilla zsírégetők
  4. Kaka segít a fogyásban
  5. Hogyan lehet szórakoztató módon fogyni
  6. Időszakos koplalás - jótanácsok kezdőknek