Legjobb hiit fogyáshoz. Fogyni akarsz? 4 zseniális edzés, ami csökkenti a testzsírt


Tweet A HIIT edzések egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek az emberek körében, ami nem meglepő, hiszen egy rendkívül hatékony alternatívát jelentenek abban az esetben, ha fogyni akarnánk, meghan merkel lefogy állóképességünket vagy csak szimplán szinten tartanánk magunkat.

legjobb hiit fogyáshoz rohamok és fogyás

A HIIT a High-Intensity Interval Training rövidítése, ami magyarul nagyjából annyit tesz, hogy magas intenzitású intervallumos edzés, mely a rendkívül intenzív, már-már kirobbanó gyakorlatokra épül, amiket rövid pihenők és ciklikus ismétlés kísér. A HIIT nem is annyira mozgásforma, mint inkább egyfajta módszer, ami szinte minden edzéshez ideális — a súlyzóshoz azért nem szerencsés —, de a kocogáshoz, a kerékpározáshoz, sőt akár még az elliptikus trénerhez is kiváló. Hogy mégis miért olyan hatékony, azaz mik az előnyei — és ezzel együtt a hátrányai — ennek a megoldásnak?

Ha hetente többször edzel és fogyni akarsz, akkor olyan módszert szeretnél, ami a lehető legrövidebb idő alatt, a legjobb eredményt hozza. Sajnos tuti recept nincs, általában az a jó megoldás, ha variálod a különböző edzésmódszereket. De mi az, amiből érdemes választani, melyek a legjobb kalóriaégető mozgásformák? Futás Akár szereted, akár utálod, egyszerű és hatékony.

A HIIT edzés előnyei Az egyik legfontosabb előnye a HIIT edzésnek, hogy rendkívül gyorsan letudhatjuk vele a napi mozgásszükségletet, hiszen ezzel a módszerrel egy átlagos testmozgás bemelegítéssel együtt alig hosszabb, mint perc, vagyis rengeteget spórolhatunk vele legjobb hiit fogyáshoz a téren, így soha nem kell időhiány miatt elszalasztanunk a mozgást. A számítások szerint 15 perc kemény HIIT edzéssel annyi kalóriát égethetünk el, mint 1 óra kardióval vagy kocogással.

Szintén a pozitívumok közé soroljuk, hogy elképesztő zsírégető hatása van ennek az edzésformának! Mindezt úgy, hogy jóval kevesebb energiafelhasználással jár, tehát kevésbé fáradunk el, mint a kardiózás során, de mégis legalább négy-öt alkalommal több zsírt éget el rólunk, miközben az anyagcserénk is a maximumra pörög.

legjobb hiit fogyáshoz egyszerű módja a fogyásnak 50 után

Megfelelő diétával ez brutális fogyást eredményez! Mindezeken felül elképesztő mértékben növekszik a HIIT alkalmazásával az állóképességünk is!

legjobb hiit fogyáshoz esszenciális boost zsírégető vélemények

A kirobbanó gyakorlatok ugyanis a végsőkig megterhelik a szervezetünket, a határainkat feszegetjük ezzel a módszerrel, így kitágul a tüdő és erősödik a szív, ami azt jelenti, hogy mindkét szervünk képes lesz sokkal magasabb tempón, illetve teljesítményen dolgozni, tehát egy-két hét után érezhetően robbanékonyabbak leszünk, jobb formában érezzük majd magunkat.

Rengeteg edzésmódszer van, amihez drága kiegészítők, eszközök vagy ruhák szükségesek, a HIIT azonban ehhez mérten meglepően olcsó.

Gyakorlatilag egy teljesen hétköznapi, kényelmes ruha elegendő hozzá. Nincs szükség még edzőteremre sem, bár néhány gép segítségével határozottan hatékonyabbá válhatunk.

legjobb hiit fogyáshoz ryan fogyás kiadás

Mivel sokak számára komoly gondot okoz a fogyásban a pénz, ezért ez a megoldás ebből a szempontból sem hátrányos! Nagyon sok edzésről elmondható, hogy fogyasztanak, de nem igazán formálják az alakot, esetleg csak egy-két izmot.

  • Itt van most: Kezdőlap » Cikkek » Életmód » Fogyni akarsz?
  • Intervallum edzés - a legjobb zsírégető edzés?
  • Ezért olyan hatékony fogyókúrához a HIIT edzés – Fogyókúra segítség neked a fogyáshoz!
  • A leghatékonyabb tréning a magas intenzitású intervall edzés Szentgyorgyi Romeo Edzés, Intenset, No comments Ebben a blogbejegyzésben olyasmivel szeretnélek megismertetni, ami fenekestül forgatta fel az edzésről, a hatékonyságról alkotott nézeteket.

A HIIT esetében azonban a megfelelő gyakorlatokkal minden izomcsoportot át tudunk mozgatni, ezen felül izomvesztés nélkül tudunk lefogyni a megfelelő étrend mellett, így nemcsak vékonyabbak leszünk, hanem formásak is. A HIIT edzés hátrányai Azért nyilván a HIIT edzés sem fenékig legjobb hiit fogyáshoz, vannak hátrányai, így például nem mindenki végezheti, mert nagyon megterheli a szervezetet, és ha már hozzászoktunk, ez nem probléma, de szív- vagy tüdőgondokkal nem szabad ezt gyakorolni.

A tudomány szerint az egyik legideálisabb és leghatásosabb zsírégető mozgásforma a magas intenzitású szakaszos edzés - angolul High Intensity Interval Training vagy HIIT - ami az intenzív kardiomozgás egyik speciális változata. A HIIT-edzés sikeressége és hatása abban rejlik, hogy a rövid ideig tartó, ugyanakkor magas intenzitású, izzasztó gyakorlatokat általában egy hosszabb pihenőszakasz követ. Ennek az edzésfajtának köszönhetően a szervezet néhány másodperc alatt intenzív terhelés alá kerül, gyorsan emelkedik a pulzusszám, nem beszélve arról, hogy rövidebb idő alatt több kalóriát éget el a szervezet, ami a pihenőszakaszokban sem áll le. Rövid idő alatt több kalóriát éget Tanulmányok kimutattákhogy a hagyományos, monoton aerob edzésekkel szemben a HIIT-edzés rövidebb idő alatt nagyobb mennyiségű zsírt tud elégetni energiaként.

Gyakran akkora intenzitást kell beleadni a gyakorlatok elvégzésébe, hogy elsötétülhet a látásunk, szédülhetünk és hányingerünk lehet. Ez a mozgásforma sajátossága, de nem kell aggódni, csak az elején jellemző, amíg a tüdő ki nem tágult, a szív pedig meg nem erősödött eléggé ahhoz, hogy hatékonyabbá váljon szervezetünkben az oxigén feldolgozásának mértéke, ami egyet jelent az állóképesség növelésével.

legjobb hiit fogyáshoz maximális heti fogyás kg