Legjobb napszak a zsírégetéshez. Meglepődnél, melyik a legjobb napszak az edzésre


milyen gyakran végezzen fogyásméréseket

Írta: K G Reggel állandóan rohansz, esténként pedig túl fáradt vagy az edzéshez? A legújabb kutatások kimutatták, hogy mikor érdemes mozogni a maximális hatás érdekében!

  1. Zsírvesztés at
  2. Írta Zabolai Margit 0 Mindegy mikor és mindegy mit, ha mozogsz, azzal biztosan jót teszel magadnak.
  3. Az alsó hasi zsírégető

Bár már több tanulmány is alátámasztotta, hogy a zsírégetés és az energiafokozás szempontjából a reggeli edzések a leghatékonyabbak, a sportorvosok többsége óva int a magas intenzitású edzések hajnali gyakorlásától, mert felkelés után az izmok még lassan dolgoznak, a szalagok pedig könnyen megsérülhetnek.

A legfrissebb kutatások szerint viszont teljesen mindegy mikor legjobb napszak a zsírégetéshez — a lényeg, hogy egyik nap se hagyjuk ki a mozgást!

Chris Jordan amerikai sportpszichológus például éppen az Amerikai Légierőnél dolgozott sport konzultánsként, amikor a kutatásai során rájött, hogy a mentális állapot nagyobb hatással van az izmok állapotára és az állóképességre, mint a jó fizikális erőnlét, legalábbis egy határig.

fogyás somers pont nj

Máskor pedig tele vannak energiával, holott átbulizták az egész éjszakát. Minden a mentális beállítottságon múlik. A konzultáns kísérletei egyébként azt is kimutatták, hogy mindenkinek a saját maga által szabott bioritmushoz alkalmazkodva kell edzenie: tehát, aki reggel energikusabb, az sportoljon hajnalban, aki viszont ódzkodik a korai spinning óráktól, hagyja az edzést későbbre!

comb karcsúsító szalagok

A fitneszedző mindezek mellett még azt is javasolja, hogy minden nap pontosan ugyanabban az órában mozogjunk, hiszen így az agyunk automatikusan felkészül a mozgásra és nem lesz időnk buta kifogással lebeszélni magunkat a testedzésről! Fotó: RF.

15 PERC HIIT EDZÉS! 100% ZSÍRÉGETÉS!