Lehet fogyni korcsolyázás közben


A jégtánc visszatért, és milyen jót tesz! Az 53 éves sztáredző, Doreen Hoppe szerint számos előnye van a helyi jégpálya felkeresésének.

További cikkeink a témában

Fogyás: Egy óra korcsolyázás nagyjából kalóriát éget el, ami megfelel egy nagy tányér sajtos tésztának, vagy egy adag pudingnak. Ez a lehet fogyni korcsolyázás közben tehát segít leolvasztani a kilókat.

Égesd a kalóriákat hóesésben! Pedig hidd el, nem csak tavasztól őszig érdemes órákat tölteni a szabad levegőn! Ne tartson vissza a nagy hó sem a mozgástól — íme, három szuper edzésforma télre! Javítsd az állóképességedet korcsolyázással!

Izületek: Hajlékonyabbak lesznek az izületek, és kevésbé viseli meg őket, mint például a futás. Lábak: Ez a sport fejleszti a láb izomzatát, a belső combot, a térdínt és a farizmokat.

Doreen szerint: "Nagyon széppé formálja a lábat.

diuretikum segít a fogyásban végső növényvilág 50 milliárd fogyás

A bonyolultabb ugrások és emelések végrehajtásához meglehetősen nagy erőkifejtés szükséges, de így sokkal szórakoztatóbb, mint az edzőteremben. Egyensúly: A korcsolyázás ezen is javít. Erőfeszítésbe telik, ha valaki ki akar egyenesedni a jégen.

Szabó Eszter Csirketippek profiktól — ezeket tanuld meg, ha tökéletes sülteket szeretnél!

Erősíti a hasizmokat is, szebb lesz tőle a testtartás is. Fiataloknak és időseknek egyaránt ajánlott: Doreen a három éves kisgyerekektől a nyolcvanéves aggastyánokig mindenféle korosztályt oktat. Nincs korhatár.

Bújj a kabátodba és irány a jó levegő!

Agytorna: A korcsolyacipő felkötésével a mentális egészség is javul. Nagyon erős összpontosításra van szükség, igénybe veszi a koordinációs képességet, a memóriát. Az elmét ugyanúgy edzi, mint a testet.

egészség első fogyás san bernardino hogyan lehet fogyni és a narancsbőr

Bőr: A jég a bőrbe dörzsölve megelőzi a ráncosodást. Nagyon jót tesz a bőrnek.

fogyás okt arielle fogyás

Mindig elismerő bókokat kapok, hogy milyen fiatalnak nézek ki. Egészséges szív: A korcsolyázástól jobb lesz a keringés, egy intenzív edzés kiváló a szívnek és a tüdőnek egyaránt. Minden egyes körrel javul az állóképesség. Stressz: A gyakori testedzéssel legyőzhető.

hasi zsírt próbálok elégetni fedezi-e a rugalmas kiadási számla a fogyást

Ahogy az ember siklik a jégen, endorfin szabadul fel, és kerül a véráramba. Ettől boldogságot érez a sportoló, pozitívan hat a közérzetére. Annyi a náthának: A korcsolyázás erősíti az immunrendszert. Minél többet csúszkál valaki a jégen, annál könnyebben győzi le a vírusokat és fertőzéseket.