Top 5 módszer a testzsír csökkentésére


A férfiaknak szóló cikkek a testépítésről és fitneszről gyakran sötét kakaós fogyókúrás mellékhatás hangoztatják, hogy növelni kell a 10 módszer a testzsír elvesztésére tömegét is ahhoz, hogy növelni lehessen az izomtömeget.

top 5 módszer a testzsír csökkentésére

Ha zsírt szeretnél égetni, támogatnod kell az izmok növekedését. Ha izmosodni szeretnél, helyesen és egészségesen kell táplálkoznod. Csakhogy a helyes táplálkozás, vagy diéta önmagában nem elég.

6 módszer a testzsír csökkentésére, miközben növeli az izomt

Olvasd el a 6 leghatékonyabb tippünket, amelyek segítenek átlépni azt a képzeletbeli zz top fogyás határvonalat az izmok növelése és a zsírégetés között. Növeld a napi fehérjebeviteled 1,5—2 gramm fehérjére 0,5 kg testsúlyra.

Csupán a fitneszipar szakzsargonja vagy netán hangzatosabb így? Koránt sem! A fogyás és a testzsírszázalék csökkenés nem egy és ugyanaz.

Igen, helyesen olvasod! Ezzel a módszerrel egy magasabb szintű fehérjebevitelhez jutsz.

top 5 módszer a testzsír csökkentésére

Így a fehérjék a nap folyamán egyenletesen fognak eloszlani a szervezetedben, és segítenek megvédeni az izomtömegedet. Ha a szervezetedben aminosavak találhatók, akkor a szervezeted úgy érezheti, hogy nem kell szétszednie az izomszöveteket ahhoz, hogy ezekhez a savakhoz hozzájusson.

Na és mennyi az elég?

10 módszer a testzsír elvesztésére

Körülbelül gramm egy egészséges, 68 kilogrammos nőnek. Hogyan lehet elveszíteni a hasát 10 nap alatt?

  • 6 tipp a testzsír csökkentésére az izomtömeg növelése közben, 10 módszer a testzsír elvesztésére
  • A magas testzsír-arány megmutatja azokat a nehézségeket, amelyek elhízással járnak, egyébként elhízottak, például szív- és érrendszeri betegségek, krónikus betegségek, valamint többféle rák.
  • Jó vastagbél megtisztítja a fogyást
  • Evezés zsírégetésre
  • Csupán a fitneszipar szakzsargonja vagy netán hangzatosabb így?

Sőt, a legújabb kutatások kimutatták, hogy a napi ötszöri fehérjebevitel 0,36 g 0,5 kg testtömegre nincs káros hatással a testzsír tárolására. A különböző ételek különböző metabolikus pályákon haladnak végig.

top 5 módszer a testzsír csökkentésére

A fehérjékből való energianyerés kevésbé hatékony, mint a szénhidrátokból és zsírokból történő energianyerés. A fehérje grammonként négy kalóriát tartalmaz, de a fehérjekalóriák nagy része a lebontás során hőveszteség formájában elvész.

top 5 módszer a testzsír csökkentésére

Az ételek termikus hőtermelő hatása TEF annak a fokmérője, hogy a különböző ételek mennyire növelik meg az energia felhasználást, vagyis mennyi energia kell a tápanyagok emésztéséhez, felszívódásához, és átalakításához. Inkább összpontosíts a sokrétű testmozgásra, iktass be guggolásokat, felhúzásokat, fekvenyomásokat és csigás gyakorlatokat.

5 legjobb módszer a testzsír égetésére

Ezeket a módszereket használhatják orvosi intézményekben, szanatóriumokban, gyógyszertárakban és speciális sportintézményekben és központokban a túlsúly leküzdésére. A mérésekhez rugalmas szabómérőt kell használni. Az ilyen fajta gyakorlatok lehetővé teszik a nagyobb súlyok emelését, és az izomtömegnek a nagy részét is serkentik. Ezért szükséges, hogy az edzéseid részesei legyenek.

A legjobb módszer az alacsonyabb testzsír elvesztésére

A kemény edzések és a magas ismétlésszámú edzések kombinációja ideális az izmok növelésére. Igen, csökkentened kell a szénhidrátbeviteled — persze nem teljesen, de legalább olyan mértékben, hogy a bevitt szénhidrátmennyiséget a szervezeted hatékonyan fel tudja használni. Sokaknak hatalmas probléma megküzdeniük a szénhidrátokkal, és ez az oka az elhízások járványszerű terjedésének. A legtöbb szénhidrátot akkor fogyaszd, amikor azok a leginkább a segítségedre lehetnek: top 5 módszer a testzsír csökkentésére órával edzés előtt és közvetlenül edzés után.

A többi szénhidrátnak a magas rosttartalmú zöldségekből kéne származnia.

A zöldségek egyensúlyban tartják az energiaszinted, és elhárítják az éhségérzeted. Már az egy jó kiindulási pont lesz, ha arra összpontosítasz, hogy a napi szénhidrátbeviteled 1,5 g legyen 0,5 kg testtömegre vagy 1g legyen 0,5kg-ra, ha túlsúlyos vagy. Persze a szénhidrátbevitel mennyiségét az is befolyásolja, hogy aznap mennyit edzettél, és edzettél-e egyáltalán.

top 5 módszer a testzsír csökkentésére

Ha kihagytad az edzést, csökkentsd a szénhidrátbeviteled 0,75—1,0 grammra 0,5 kg testtömegre. Ennek eredménye azonban nem csak a súlyveszteség, hanem a hajritkulás is. Nem beszélve arról, hogy jelentősen romlik a bőrük, és a körmeik minősége is.

top 5 módszer a testzsír csökkentésére

A zsírok fontos szerepet játszanak abban, hogy megmaradjon a szövetek optimális felépítése és hormonszintje, valamint kulcsfontosságú szerepük van az izomtömeg növelésénél is. A zsíroknak szintén szerepük fogyás véletlenszerű abban, mennyire érzed magad evés után eltelítve.

Hogyan hozhatjuk a szeretetet kapcsolatba?