Zsírégető glukagon


25 font fogyás egy hónap skót súlycsökkentő tábor

Kevesen tudják, hogy a hasnyálmirigy nem csupán a hizlaló inzulin termelésére képes, de ez bocsátja ki vetélytársát, a karcsúsító glükagont is. A glükagon fékezi az inzulin tevékenységét, megakadályozza, hogy rögtön az összes vércukor a sejtekbe jusson.

A Rob Faigin módszer

Ez a hormon akkor lép akcióba, amikor a vércukorszinted egy bizonyos érték alá esik. Miután tehát elfogyasztottál egy szelet korpás kenyeret vagy egy almát, és a vércukorszinted természetes módon lecsökken, a hasnyálmirigyed glükagont küld a zsírégető glukagon.

Ez aktivitásra sarkallja májadat, újra feltölti a vércukorszintedet, miközben kivonja a zsírt a zsírsejtekből, így formálva zsírégető glukagon. A szuper zsírégető: glükagon A zsírégető glükagonnak azonban csak akkor van esélye, ha a rossz szénhidrátokkal nem hívod elő állandóan az inzulint, ugyanis, amíg sok inzulin van a véredben, addig a glükagon nem tudja végezni a munkáját: a májadban lévő cukorraktárak és a csípődön lévő zsírsejtek telve maradnak.

Zsírégetés – tabletták, csodagépek és edzésmódszerek nélkül

Ezzel szemben a jó szénhidrátok csak enyhén emelik meg a vércukorszintedet, így egy idő után is csak kicsit csökken le. Ide tartoznak a teljes kiőrlésű gabonatermékek, a hántolatlan rizs, a hüvelyesek, vesztes kövér lány friss zöldségek és a legtöbb gyümölcs.

fogyhatok terhes állapotban 25 testzsír fogyás

Ha sokat eszel ezekből, esélyt adsz a fogyasztó hatású glükagonnak. A kémiailag finomított, fehér cukrot a lehető legritkábban használd, ehelyett természetes szerekkel édesíts: mézzel, juharsziruppal, alma- vagy körtelé-sűrítménnyel. A gyümölcscukor, vagyis a fruktóz használata szintén kedvező, inzulinbarát megoldás.

Az édesítőszerek sem terhelik a vércukorszintedet, és segítenek csökkenteni a kalóriákat.

HASRÓL FOGYÁS - célzott zsírégetés

Ezen felül a cukorpótlók kiváló alternatívát jelenthetnek az édesítésben, ha cukorbetegségben szenvedsz. A zsírégető glukagon diéta alapja: a glikémiás index Ahhoz tehát, hogy megfelelő mértékben termelődjön inzulin és glükagon, olyan élelmiszereket kell fogyasztanod, melyek nem emelik meg túlzottan vércukorszintedet - ezek kiválasztásában segít a glikémiás index. Crapo amerikai kutatóprofesszor 25 évvel ezelőtt határozta meg a glikémiás index fogalmát, röviden a GLYX-et.

A GLYX megmutatja, hogy mennyire emeli meg egy-egy élelmiszer a vércukorszintedet.

Glükagon hormon

Ezzel szemben a rossz szénhidrátoknak magas a GLYX-értékük: felszabadítják a hizlaló inzulint a véredben, csillapíthatatlan édesség iránti vágyat okoznak, és zsírt raktároznak el a zsírsejtekbe. Crapo ig terjedő glikémiás skálát fejlesztett ki, és megállapította, hogy az 55 feletti GLYX-értékű táplálékok rosszak. Ide tartozik a cukor, illetve minden olyan élelmiszer, ami sok cukrot tartalmaz.

Manapság azonban már alig lehet kikerülni ezt a fehér hizlalószert, hiszen a gyümölcslevekben, limonádékban, müzlikben, a legtöbb késztermékben, még a mustárban és a savanyú uborkában is vannak rejtett cukrok.

Zsírégető glukagon. Kapcsolódó cikkek

Meglepő módon egy flakon ketchupban akár 50 kockacukor mennyiségű cukor is bujkálhat. A rossz szénhidrátforrások közé tartoznak a fehérlisztből, burgonyaporból, kukoricából vagy rizsből iparilag előállított késztermékek is, mivel ezek nem tartalmaznak természetes ballasztanyagokat. A következő élelmiszereket szintén kerüld: sör, cukrozott, szénsavas üdítők, kekszek, dzsemek, fehér kenyér, olajban zsírégető glukagon krumpli, chipsek.

Ha azonban étrendedet sok, alacsony GLYX-értékű élelmiszerre állítod át, garantáltan megszabadulhatsz bosszantó plusz kilóidtól.

fogyás és vérszegénység tünetei 10 kg súlycsökkenés különbség

Vásárláskor mindig vedd figyelembe az élelmiszerek cukortartalmát, hiszen, ha alacsony glikémiás indexű alapanyagokból készíted ételeidet, könnyedén és lemondások nélkül karcsúsodhatsz.