Zsírégető kor


Ettől a sorozattól tuti kidőlsz!

15 perces zsírgyilkos köredzés otthonra

Mi a köredzés lényege? Kombinálod a súlyzós és aerob edzést, hogy egyszerre végezhess magas és alacsony intenzitású gyakorlatokat. Ha egy könnyen kivitelezhető zsírégető edzéstervet keresel, akkor megtaláltad!

Akkor kombináld a súlyzós és aerob edzést, hogy egyszerre végezhess magas és alacsony intenzitású gyakorlatokat.

fogyás kúra tinnitus zsírvesztés 4 hét

A köredzés lényege, hogy minden gyakorlatból egy-egy sorozatot végzel pihenő nélkül, majd amikor végigérsz a körön, jöhet a pihenő és következik az újabb kör. Lássuk, a gyakorlatokat!

40 kg súlycsökkenés 4 hónap alatt yohimbine zsírégetés

Köredzés 1. Melegíts be, ami nagyjából 10 perc legyen. Végezz egy kis kocogást és a súlyzók segítségével mozgasd át minden izomcsoportodat egy-egy sorozat erejéig. Minimális súly használatával végezz mellről nyomást, vállból nyomást, lehúzást nyakhoz, guggolást, zsírégető kor és combhajlítást.

Zsírégető kor

Padra lépés: Ehhez szükséged lesz egy step padra. Lábaid cserélésével lépj fel tempósan a padra. Lépj fel a jobb lábaddal, majd zár mellé a padon a bal lábad.

hallelujahektáros fogyás gyorsan elveszíti a közepes zsírtartalmat

Lépj le jobb lábbal és zárj mellé a talajon a bal lábbadal. Majd fordítva. Mellről nyomás állva: emeld a rudat a mellkasodról magas tartásba, közben figyelj a gerinced ágyéki szakaszára, tartsd a derekad, a hasad is legyen feszes!

fogyás egészségügyi szakember fogyni és hüvelyk gyorsan

Padra lépés: Újra padra lépés következik, méghozzá gyors tempóban, 40 ismétléssel, ahogy korábban csináltad. Köredzés zsírégető edzésterv 5. Kitörés: Fogj meg 2 súlyzót vagy akár egy rudat és lépj ki először az egyik lábaddal egy nagyot előre, majd zárj vissza és lépj ki a másik lábaddal és azzal is zárj vissza.

A legjobb fogyás 60 év felett. Edzés 60 felett - Fogyókúra | Femina

Végezz a kitörésből ismétlést! Padra lépés: Újra a padra lépés következik, gyors tempóban, 40 ismétlés! Evezés rúddal: Döntsd előre a törzsedet, a térdeid lehetnek enyhén hajlítva.

A rudat tartsd a nyújtott karokban, majd a könyöködet húzd be szorosan a stabilan tartott törzsed zsírégető kor Egy pillanatig tartsd meg ezen a ponton, majd engedd vissza. Végezz ebből 20 ismétlést! Padra lépés: Megint a padra lépés következik, gyors tempóban végezz 40 ismétlést!

Zsírégető pulzusszám számítás - Polar kisokos - Polar óra, P

Guggolás: Állj meg nagy terpeszben, tedd a kezeid a tarkódra és végezz mély guggolásokat. Legalább addig menj le, amíg a lábszárad és a talaj derékszöget nem zár be!

Ha túl könnyűnek érzed, fogj meg 2 kézi súlyzót vagy egy rudat, és úgy végezd. Lassan vidd véghez a guggolásokat, ne kapkodj, itt is 20 ismétlés lesz.

Pihenő: Most jön egy kis pihenő, perc. Közben végezhetsz egy kis nyújtást.

  1. Köredzéssel a hatékonyabb zsírégetésért! Ettől a sorozattól tuti kidőlsz! | Peak Man
  2. Hatályos:
  3. Azonnal veszít a testzsírból
  4. Rajtam nem múlik, hogy segítsek neked is, ami a fogyást illeti.
  5. 15 perces zsírgyilkos köredzés otthonra - Zsírégető kor
  6. Távolítsa el a zsírállományt
  7. Tippek 4 fogyni
  8. 15 perces zsírgyilkos köredzés otthonra | Well&fit

Ha kész vagy a körrel, akkor végezz 10 perc laza levezetést, nyújtást! Minden izomcsoportod alaposan nyújtsd meg, ezzel is segíted a regenerációt! Az zsírégető kor után pedig jöhet egy fehérjeturmixmajd egy fehérjében gazdag étkezés, megfelelő mennyiségű szénhidráttal és jó zsírokkal.

Próbáld ki Te is ezt a súlyzós és kardióedzést kombináló köredzés programot!