Zsírvesztés testalkat. 5 legjobb módszer a testzsír égetésére


zsírvesztés testalkat

Fordítsd a hátrányaidat az előnyödre! Endomorf, azaz hízékony a testalkatod?

Endomorf vagy? Fordítsd a hátrányaidat az előnyödre! | Peak Man

Ne legyen ez akadály, hiszen sok olyan tulajdonságod van, ami segíti az izomépítést - csak meg kell tanulnod bánni a testeddel! Te is hajlamos vagy a hízásra? Nehezen adod le a zsírt? Akkor fogyás egészséges zsírok az endomorf testalkatúak csoportjába tartozol! Nehogy azt hidd, hogy ez a világvége! A legelső és legfontosabb, hogy ne akarj más testalkatú lenni, ezáltal másnak való edzésprogramot magadra erőltetni.

zsírvesztés testalkat

Ne akarj úgy edzeni, mint egy sprinter vagy úgy, mint Arnold Schwarzenegger, mert nem fog működni! Jöjjön egy lista, ami segíthet átalakítani a megközelítésedet magaddal szemben, ugyanis nem zsírvesztés testalkat hátrányokkal rendelkezel!

Előtte viszont nézzük meg kicsit pontosabban, mit is takar az endomorf típus, mik a főbb jellemzői ennek a testalkat típusnak! Az endomorf alkatúakra igaz általában, hogy alacsonyabbak, zömökebbek, erős testalkatúak. Nehezebben szabadulnak meg a felesleges zsírtól, magasabb a testzsírszázalékuk, viszont könnyen megy nekik az izomépítés! Mindezek mellett általában lassú anyagcserével rendelkeznek, zsírraktározásra hajlamosak.

Visszatérve az alapképletre, a szálkásítás = megfelelő étrend + edzés.

Persze egy jól kialakított zsírvesztés testalkat és edzéstervvel jönni fognak a sikerek — éppen ezért fogyni depó után tudnod, milyen típusú jól megtervezett táplálkozás és edzésterv az, ami a Te céljaidhoz szükséges!

Zsírvesztés testalkat az edzést illeti: Te lehetsz a példája az aktív életmódot élő embernek, hiszen a lelassult anyagcseréd miatt fontos, hogy mozgásban légy!

zsírvesztés testalkat

Amikor csak teheted, maradj mozgásban, nem csak a teremben eltöltött órák számítanak — sétálj, lépcsőzz, használd ki a legegyszerűbb lehetőségeket is!

Az edzésciklusaid elején mindig a teljes testedet dolgoztasd, utána ráérsz osztott tervekkel dolgozni — ráadásul ha az összetett gyakorlatokat részesíted előnyben felhúzás, szakítás, dobozra ugrás, guggolásból végzett nyomások, fekvőtámasz variációk stb. Mérsékelt súlyokkal dolgozz — ritkán használj nagy súlyt és alacsony ismétlést.

Ezzel is pörgeted az anyagcseréd, több kalóriát égetsz és kevesebb pihenőre lesz szükséged! Sorozatok között soha ne pihenj sokat!

A 3 percig ülős, tükörben nézegetős formát nem neked találták ki.

zsírvesztés testalkat

Maximum 1 perc off Bátran alkalmazhatsz szuper- triszetteket vagy óriás sorozatokat. Köredzéseket is végezz alkalom adtán, fáraszd ki az izmaidat!

Szálkásítás: Így érd el az áhított eredményt gyorsan.

Súlyzós edzés után végezve még több kalóriát égetsz az aerob mozgással, de heti alkalommal HIIT edzésekkel is a csúcsra törhetsz! Váltogasd a mindenkori edzésmódszereket — a te testalkatodhoz így zsírvesztés testalkat társul unalmas edzés. Mindig jöhet más! A köredzés és a HIIT mellé valamilyen küzdősport is a szó szoros értelmében ütős lehet!

Mivel abszolút erő tekintetében jeleskedhetsz — az erősportokat tényleg neked találták ki! Bizonyos mértékig rezisztens vagy a hypothermiára — így az a fajta vagy, aki bátran mehet pulóverben zsírvesztés testalkat, erdőbe aerobozni még akkor is, ha hideg van.

Jó a felhajtóerőd a vízben — ideje gondolkoznod úszó- és vízilabda edzés kiegészítésen, vagy akár ilyen fő csapásirányon.

zsírvesztés testalkat

Ne felejtsd, a nők többsége szereti például a pólósok fizikumát és ők valóban…nem kis darabok. Amire a kajánál figyelj… Fontos, hogy okosan kezeld a szénhidrát mennyiséget! Este szinte soha ne tartalmazzon az étkezésed, maximum heti egyszer szállj el és csakis komplexeket fogyassz!

15 PERC HIIT EDZÉS! 100% ZSÍRÉGETÉS! egészséges fogyás kg

A cukros töltéseket, tésztákat nem neked találták ki! Edzés előtti és utáni időszakban fogyassz szénhidrátot! Például egy fehérjés fagyis ízű zabital egyszerű és gyors választás!

  • A szálkásítás alatt a test zsír százaléka lemegy körülire, ami már súrolja az egészségtelen határát.
  • Melyik alkat hogyan égeti a zsírt? Így egyél és eddz a testalkatod szerint - Fogyókúra | Femina

Ezeket elsősorban a magas rosttartalmú zöldségekből, zabpehelyből, rizsből, quinoából, amarántból, kölesből stb. Plusz az egészséges zsírok fogyasztására, mint például avokádó, olajos magvak vagy Peak magvajak! Mérsékelt éhség esetén elég egy jó fehérjeturmixot fogyasztanod, nem túl sokat kerülget a katabolizmus.

zsírvesztés testalkat

A nassolgatások, gyorskaják, egészségtelen rágcsák Nálad tiltólistán szerepelnek! Milyen tápkiegek segíthetnek elérni a maximális eredményt?

10 fogyást gyorsító edzéstipp a legsportosabb sztároktól

Ha edzés után tömegnövelő turmixot innál, akkor arra is javaslom, mert nincs benne cukor, és nemcsak gagyi szénhidrátokkal van teletolva. Nemcsak az anyagcseréd rakja helyre, de szénhidrátszegény diéta esetén is energizál, csökkenti az étvágyat, és kevésbé leszel fáradt, enervált a melóban — no és az edzéseken! Ha szeretnél extra kalóriát égetni edzés közben: Peak Thermodyn zsírégető koffeinnel.

A Peak vásárlók tapasztalata szerint a CLA használatával jóval több izomzat marad meg a diéta során, és emiatt nem lassul be az amúgy is endomorfoknál lassabb anyagcsere!

Legjobb testzsírégetés v10 - Testzsír-százalék csökkentése súlyzós edzéssel

Ha megdobnád egy kicsit a napi fehérjebeviteled, és a nap végén már kevesebb kalóriával szeretnél jóllakni, akkor a Peak Keep Calm Dessert Casein fehérjepor vagy Paleo fehérjéje a legjobb, mert hozzáadott rostjainak köszönhetően csökkenti az éhséget! Lehet, hogy más vékonyabb, mint te, de áldaná az eget, ha erősportokban odatehetné magát! Használd ki okosan az előnyeidet! Hozd ki magadból a maximumot és becsüld meg magad!