Bob harper fogyás


20 Minute Belly Burning HIIT Workout/ Fat Blasting Workout 🔥 230 Calories🔥

Sokan sokfélét mondanak arról, hogy melyik mozgással érhető el leggyorsabban a fogyás, ám fontos különbséget tenni a különböző, kívánt testképek között. Amennyiben a célod egy fittebb, formásabb test, kockás hassal és tónusos, szépen kirajzolódó izmokkal, akkor a legnagyobb hangsúlyt az étrendedre és az erősítő edzésekre kell helyezned.

bob harper fogyás

A kardiózás ezzel szemben az állóképesség növelésére alkalmas főként, noha a mozgás során elégetett kalóriák a fogyáshoz, így a vékony alak eléréséhez is hozzájárulhatnak. Mi az a kardió?

bob harper fogyás

Az emberi test különböző fizikai fittségi mutatókkal jellemezhető. A kardiovaszkuláris fittség, azaz az bob harper fogyás megmutatja, hogy a szív mennyi és mekkora oxigéntartalmú vért pumpál az izmokhoz, zsírégető efedra kivonat, hogy ezt a vért az izmok milyen hatékonysággal használják fel. Kardiózás során ezt javíthatod úgy, hogy a nagy izomcsoportjaid munkáját igénylő, egyenletes pulzusszámú, közepes intenzitású edzést végzel, például futsz, biciklizel vagy úszol.

Minél magasabb szinten van a kardiovaszkuláris fittséged, annál inkább csökkentheted egyebek mellett a magas vérnyomás, a diabétesz vagy a szív- és érrendszeri betegségek kialakulásának kockázatát, emellett az edzésfajta az általános egészségi állapotodra is pozitív hatású.

bob harper fogyás

Michael Matthewssikeres fitneszíró és tréner tapasztalatai szerint a súlyzós edzéseket is kitartóbban végzik azok, akik mellette rendszeresen kardióznak. A mozgásforma hátránya azonban, hogy a gyors ütem mellett kis izomterhelést biztosít.

bob harper fogyás

Amikor a mozgáshoz felhasznált energiát már nem biztosítja a testben a szénhidrátokból raktározott glikogén, akkor a testnek gyorsan kell más tartalékokat bob harper fogyás. Ezért sajnos nagy részben az izmokat kezdi el bontani, hogy a mozgáshoz minél kevesebb kalóriát használjon fel.

bob harper fogyás

Ha éhgyomorra vagy megfelelő utánpótlás és szénhidrátbevitel nélkül hosszú távokat - több mint fél órát futsz - úgy az jelentős izomleadással, anyagcsere-lassulással járhat. Szakértő a kardióról Bob Harper, az amerikai Biggest Loser fogyókúrás műsor elismert személyi edzője szerint, bár a fogyáshoz önmagában kevés, a jó étrendet erősen ajánlott rendszeres testmozgással kiegészíteni, hiszen ez nemcsak abban segít, hogy gyorsabban célt érj, de az egészséged megőrzéséhez is hozzájárul.

A kardió előnyei közül a szakember hangsúlyozta a fent említett állóképesség-növelő hatást, ám maga a mozgás csak addig égeti a kalóriákat, amíg végzed, ellenben az erősítéssel, mely fogyás folyamata után az utóégető hatásnak hála, akár még napokig is extra kalóriákat használ fel.

bob harper fogyás

A kitartás növelésére azonban néha megérheti rövidebb állóképességi tréningeket is beiktatni az edzésprogramba. Egy korábbi cikkünkben segítséget is kapsz ehhez.

Miután segített több száz embernek lefogyni, mint a The Biggest Loser edzője és házigazdája, a fitnesz-gurunak előbbre kellett helyeznie saját egészségét, amikor ben egy halálos kimenetelű szívrohamot szenvedett. A gyógyulás részeként Bob teljesen átalakította életmódját és 40 fontot veszített a folyamat során.