Nem eszem, de nem fogyok


Ha mindent beleadsz a mozgás és fogyókúra kettősébe, mégsem tapasztalsz eredményt, lehet, hogy valamit rosszul csinálsz.

Figyelsz az étkezésedre, rendszeresen mozogsz és mégsem fogysz?

Nem vagy elég következetes Ha csak néhanapján edzel és az étkezésedre is csak ímmel-ámmal figyelsz oda, minden esély megvan rá, hogy a lazaságod miatt nem jön össze a bomba alak!

Ahhoz, hogy tökéletes formában legyél, muszáj egészségesen étkezned és naponta legalább 30 percet aktívan mozognod.

hogyan lehet elveszíteni v vonalzsírt

Izmot építesz a kilók leadása helyett Ne feledd: a testsúly nemcsak zsírból áll, hanem izomból is! Könnyen lehet, hogy egy izmos testfelépítésű sportoló ugyanannyi kiló, mint egy édességmániás tini!

fogyás derbi esti távíró

Ez viszont egyáltalán nem baj, sőt! Az izomépítést ne kerüld el, mert csak még tónusosabb lehetsz tőle, ráadásul minél több izom van rajtad, annál több zsír tudsz elégetni!

fogyókúrás táborok illinoisban felnőttek számára

Nem elég változatosak az edzéseid Ha tested úgy működik, mint a legegyszerűbb fogyás csípő fájdalom ha mindig ugyanazt az edzést csinálod, előbb utóbb hozzászoksz és még a legkomplikáltabb gyakorlat is pofonegyszerűnek fog tűnni — így viszont búcsút mondhatsz a fogyásnak! Ahhoz, hogy ezt elkerüld, minden héten komplikáld túl az edzést: a tíz fekvőtámasz helyett csinálj at vagy a 20 db guggolás helyett rakj fel magadra felcsatolható súlyzókat!

A lényeg, hogy mindig nehezíts a pályán! Rendszeresen méregtelenítesz A detoxálással vigyázni kell!

20 font fogyás 2 hónap alatt

Hiába méregtelenítsz, tulajdonképpen semmit se fogysz vele: csak vizet vesztesz a szervezetedből. Bár az első alkalommal jelentősen kisebbnek fog tűnni a pocid és a popsid, amint visszaállsz a normál étkezéshez, ugyanúgy fogsz kinézni, mint előtte.

Nem reggelizel A reggeli kihagyása több kárt okoz, mint gondolnád: a kihagyott kalóriákat nem spórolod meg, épp ellenkezőleg!

Alig eszem, mégsem fogyok! Te melyikbe tartozol? Hányszor hallottam már ezt.

A tested minden más kaját mélyen el fog raktározni a szervezetedbe, hogy ne maradjon éhes — a pluszkilók és a zsírpárnák tehát garantáltak! Ha mindenképpen fogyózni szeretsz, válassz a lehető legegészségesebb reggelik közül.

További ajánlott fórumok:

Csak kardiózol Ha csak a kardió edzésekre fókuszálsz, nem fogod elérni a kellő eredményt. Nem használsz súlyzókat Ahogy az előző pontban is említettük, erőnléti gyakorlatok nélkül nem lehet fogyni!

fogyás visszafogja az étvágyat

Sokkal jobban járunk, ha kevesebb mozdulatsort csinálunk legalább kilós súlyzókkalmintha már a huszadik kört ismételnénk az egy nem eszem gyermeksúlyzókkal! A súlyzók megmozgatják az izmaidat, kalóriaégetésre serkentik a tested, ráadásul felgyorsítják az anyagcserét, tehát hamarabb jöhet az álom bikini body!

fogyás marbella

Nem eszel edzés előtt proteint Nem feltétlenül de nem fogyok fehérjeturmixokra és a proteinszeletekre gondolunk, de tény, hogy a tojás, hal, a rozskenyért, a zöld smoothie, a magvak és a sajtfélék tele vannak értékes anyaggal, amik edzés közben is energiával tudják feltölteni a testedet.

Fotó: RF.

Mikor indul be a fogyás?